Valentine, The Beach & President's Day - Reisverslag uit Tarrytown, Verenigde Staten van Jolien Nienkemper - WaarBenJij.nu Valentine, The Beach & President's Day - Reisverslag uit Tarrytown, Verenigde Staten van Jolien Nienkemper - WaarBenJij.nu

Valentine, The Beach & President's Day

Door: JolienNienkemper

Blijf op de hoogte en volg Jolien

22 Februari 2012 | Verenigde Staten, Tarrytown

Daar ben ik weer mensen. Het is pas een week later, maar er is alweer genoeg gebeurt om jullie te berichten.

Het begon op Valentine's day. Zoals gezegd begon het 'bal' al om 7 uur. We zijn natuurlijk altijd fashionably late, maar alsnog waren we de eerste. Omdat ze veel mensen hadden verwacht, was het dit keer in de sportschool gehouden dus daar stonden we dan met zn 4en in zo'n grote zaal. Na een half uur ofzo waren er eindelijk wat meer mensen en was men een beetje aan het dansen. Toen opeens moést er getrouwd worden, dus de muziek werd stil gelegd. Maar ja, trouwen was $5 en dat wilde niemand betalen dus hebben we een half uur ofzo nergens op zitten wachten. Heel leuk. Toen met veel moeite het feest weer een beetje op gang was, gingen er toch opeens weer mensen trouwen. Nou ja, groot succes was het. Om 9 uur was het alweer afgelopen. Daarna zijn we nog heel lang bij Loes op dr kamer blijven hangen. We gingen Yatzee doen, en dat blijkt iedereen altijd met hun oma te doen :). Uiteindelijk was het een gezellige avond.

In het weekend waren we allemaal een beetje lui maar wilden we wel wat doen, dus zijn we naar de bioscoop in Palisades Mall gegaan. We gingen naar the Vow, wat een hele leuke film zou kunnen zijn als het niet zo'n poep-einde zou hebben gehad. Daarna hadden we nog wat gegeten, en hadden we weer een leuke avond gehad.

Zondag zijn we met een hele groep meiden naar Brighton Beach geweest. Het was nog niet heeel erg warm, maar wel lekker zonnig. Het was zoooo heerlijk om weer strand-zand tussen mn teentjes te voelen! Aan het strand ligt Coney Island, wat geen eiland is maar een pretpark. Het was jammer genoeg alleen dicht :(. Ook was daar de eerste hotdog-tent van NY, Nathan's hotdog, dus die moesten we natuurlijk even testen. En hij was lekker. Jam! We hebben super veel foto's gemaakt en echt een heeeerlijke dag gehad. Het was rond 7 uur te koud om op het strand te blijven, maar we wilden nog niet naar huis dus zijn we maar weer naar de bios gegaan. Dit keer naar Man on the ledge, wat echt een super goede film is! Weer lekker veel centjes gespend, maar wel een top-weekend gehad.

De maandag daarna was het President's Day. Ik weet niet wat we behoren te doen op die dag, maar we waren in ieder geval vrij :D. Lekker een extra dagje chillen.

Het komende weekend staat alweer vol gepland, dus daar heb ik nu al zin in! Nog maar drie weekenden en dan ben ik alweer thuis :(. Aaaah! Niet genoeg tijd! Maar ik zie wel de mensen thuis weer :). En ik had vannacht over Nina gedroomd, dus die wil ik nu ook weer zien :D.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 22 Februari 2012 - 18:52

    Gosé:

    Jooooo!
    I still love your stories :)
    Inderdaad nog maar 3 weekenden helaas voor jou, maar ook wel beetje gelukkig voor ons, want dan kunnen we you weer zieeen!!
    XXX

  • 23 Februari 2012 - 06:54

    Lilian:

    Leuke foto's weer en mooiv erhaal ik wens je nog veel plezier de komende weken .
    gr Lilian

  • 23 Februari 2012 - 10:52

    Sop:

    Haha, echt, wat een leven leidt jij toch kind! Heerlijk. En ik ben donders blij dat je bijna thuis komt, of je het nou zelf wil of niet :) Wiehoee!
    Geniet van je laatste weekjes Lo, xxxxxxxxxxxxxx

  • 23 Februari 2012 - 17:44

    Madelein:

    Ik heb het weer gelezen hoor zus! Jammer dat het pretpark niet open was :(. Leuke foto's. X mad

  • 24 Februari 2012 - 11:25

    Nicole:

    He girl, nice story you wrote. I'm so jealous.. And your pictures, verrrrry nice!!!! ENJOY your last weeks chick, and I will see you very soon! x Happy Nicole

  • 26 Februari 2012 - 18:33

    Lia:

    Ha meissie, leuke foto's weer
    Vermaak je nog even daar, wij zijn blij dat je snel weer thuis komt dan kunnen we al je verhalen horen.
    Tot gauw!

  • 27 Februari 2012 - 09:10

    Marja:

    Hoi Jopelientje,

    Wat een verhalen weer!
    Leuk om te lezen.
    Ga nog even flink genieten en vergeet niet dat je ook nog een examen moet doen.

    Tot snel
    XXX M

  • 27 Februari 2012 - 14:05

    Sanne:

    LIEVE JO! Ik heb je allang gesproken ondertussen maar ik wil toch nog even reageren hierop. Ik vind je berichtje namelijk echt super haha, je bent zo'n lekker droog kind! Ik vond het super leuk om met je geskyped te hebben!! En we gaan inderdaad sowieso nog een keertje skypen voordat jij thuis bent! Als we dat nou volgend weekend ofzo doen, dan kan ik skypen vanuit Shanghaaaaaai! Lieve Joo, ik mis je heeeel erg en ik spreek je heel snel weer! Dikke dikke kus van Mevr. Goes Chin Tang Chen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Tarrytown

New York!

.

Recente Reisverslagen:

25 Maart 2012

Home sweet home...

08 Maart 2012

Laatste dagen :(....

22 Februari 2012

Valentine, The Beach & President's Day

14 Februari 2012

A true New Yorker

30 Januari 2012

Niks, niks en dan BOSTON!
Jolien

Actief sinds 10 Sept. 2011
Verslag gelezen: 213
Totaal aantal bezoekers 33916

Voorgaande reizen:

15 Oktober 2018 - 31 Maart 2019

Zuid-Amerika

27 Oktober 2015 - 26 April 2016

Backpacken door Zuidoost-Azië

22 September 2011 - 18 Maart 2012

New York!

Landen bezocht: