Off we go! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Jolien Nienkemper - WaarBenJij.nu Off we go! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Jolien Nienkemper - WaarBenJij.nu

Off we go!

Blijf op de hoogte en volg Jolien

26 Oktober 2015 | Thailand, Bangkok

Hallo lieve vrienden,

Voordat ik dit ging typen, las ik nog even mijn laatste verslag van NY, die ik afsloot met 'hopelijke volgen jullie mij ook bij mijn volgende reizen'. En dat is dus NU! Morgen om 11:45 stap ik op het vliegtuig naar Bangkok. Na een reis van zo'n 16 uur in totaal (met tussenstop in Londen) zal ik hopelijk landen in het mooie Thailand! En dan begint het avontuur... Het hostel voor de eerste twee dagen is geboekt, maar verder staat nog alles open. Rete spannend, maar ik heb er ontzettend veel zin in!
Ik hoop dat jullie het ook nog enigszins leuk gaan vinden om te lezen :). Zo niet, dan kun je je vast wel weer afmelden voor de mailinglijst.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 26 Oktober 2015 - 20:02

    Sanne:

    Heerlijk typisch Jo verhaal meteen, goed begin weer!! Kan niet wachten om je te gaan volgen Joliboli!! Zie je morgen op Schiphol voor de laatste knuffel in 6 maanden! :(

  • 26 Oktober 2015 - 20:18

    Nicole:

    Spannend Jo!!! Ik ben super trots op je. Tot morgen!

  • 26 Oktober 2015 - 21:38

    Laetitia:

    Jaaaaaaa
    Ik ga je volgen Jo! En proberen op elk bericht te reageren want ik weet hoe leuk het is om reacties te krijgen, hihi. Geniet van je laatste nachtje slaap in je Nederlandse bedje <3 !

    xx

  • 26 Oktober 2015 - 22:45

    Lianne:

    spanneeeeeend, tot morgen! XXX

  • 26 Oktober 2015 - 23:52

    Sophie:

    Wieeeee Jo! Daar ga je weer, het gaat een geweldige tijd worden!! Morgen nog even goed knuffelen (en janken hehe).
    Tot mooooorgen drol, slaap lekker nu!
    Xxxx

  • 27 Oktober 2015 - 07:59

    Marjon:

    Hi Jo, goede reis en ik vind je stoer hoor om dit in je uppie te doen. Voorzichtig hè. Xx

  • 27 Oktober 2015 - 18:50

    Kitty:

    Ga genieten en hou ons op de hoogte!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jolien

Actief sinds 10 Sept. 2011
Verslag gelezen: 440
Totaal aantal bezoekers 33949

Voorgaande reizen:

15 Oktober 2018 - 31 Maart 2019

Zuid-Amerika

27 Oktober 2015 - 26 April 2016

Backpacken door Zuidoost-Azië

22 September 2011 - 18 Maart 2012

New York!

Landen bezocht: