Nog een paar dagen....... - Reisverslag uit Leusden, Nederland van Jolien Nienkemper - WaarBenJij.nu Nog een paar dagen....... - Reisverslag uit Leusden, Nederland van Jolien Nienkemper - WaarBenJij.nu

Nog een paar dagen.......

Door: JolienNienkemper

Blijf op de hoogte en volg Jolien

13 September 2011 | Nederland, Leusden

Haaii allemaal,

vandaag nog even een verslagje vanuit Nederland. Nog 9 dagen en dan vertrek ik eindelijk naar NY! Vanavond hebben we een etentje met (bijna) alle Nederlandse mensen die mee gaan naar NY, zodat we elkaar al een beetje kunnen leren kennen. Ik ben heel erg benieuwd! Volgende week donderdag zit ik met drie van hun in het vliegtuig voor een 8 uur lange vlucht naar the USA!

Ik ga in dat half jaar vast een hoop beleven, dus ik zal proberen om jullie zo goed mogelijk op de hoogte te houden! Als je écht wilt weten hoe het is, moet je maar langs komen :D!

xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Leusden

New York!

.

Recente Reisverslagen:

25 Maart 2012

Home sweet home...

08 Maart 2012

Laatste dagen :(....

22 Februari 2012

Valentine, The Beach & President's Day

14 Februari 2012

A true New Yorker

30 Januari 2012

Niks, niks en dan BOSTON!
Jolien

Actief sinds 10 Sept. 2011
Verslag gelezen: 171
Totaal aantal bezoekers 33961

Voorgaande reizen:

15 Oktober 2018 - 31 Maart 2019

Zuid-Amerika

27 Oktober 2015 - 26 April 2016

Backpacken door Zuidoost-Azië

22 September 2011 - 18 Maart 2012

New York!

Landen bezocht: