Time flies when your having fun! - Reisverslag uit Tarrytown, Verenigde Staten van Jolien Nienkemper - WaarBenJij.nu Time flies when your having fun! - Reisverslag uit Tarrytown, Verenigde Staten van Jolien Nienkemper - WaarBenJij.nu

Time flies when your having fun!

Door: JolienNienkemper

Blijf op de hoogte en volg Jolien

19 Oktober 2011 | Verenigde Staten, Tarrytown

Het is weer tijd voor een New-York-Update! Ik zit hier nu al een maand! Het gaat allemaal zo snel. Voor je het weet ben ik weer terug. Ik heb al zoooooveel gedaan afgelopen weken, dus ik ben benieuwd wat ik in de aankomende maanden allemaal nog ga doen!

Ik kan me niet herinneren wat ik vorige week woensdag heb gedaan, dus dat zal wel niet belangrijk zijn.

Maar donderdag kan ik me wel herinneren! Het begon allemaal met een rustige schooldag. Toen ik terug kwam van school ging ik de was doen, dit keer hier in ons gebouw. Alleen deden de wasmachine en de droger er iets langer over dan gepland (1,5 uur!), dus ik moest heel erg opschieten om nog optijd op het station te zijn met Lilli. Daar kwamen nog 4 andere duitse meisjes (ik was dus de enige nederlander, heel chill!), die nog later waren dan wij. Met zn 6en gingen we naar een concert van de o zo bekende band Boyce Avenue in Webster Hall. De zaal was echt heeel erg cool, maar belangrijker de band ook :D! En de twee voorprogramma's waren ook echt heel erg goed. Ik kende ze geen van allen maar ik dacht ik ga gewoon mee! En ik heb dr nu 3 nieuwe favoriete bands aan over gehouden :D! Na het concert gingen we even wat eten, en toen we op de terugweg weer langs Webster Hall liepen zaten daar twee bandleden van 1 van de voorprogramma's dus gingen we nog even op de foto met ze! Echt heel grappig. Ze vonden het helemaal geweldig dat ik uit Nederland kwam (het stonk er echt enorm naar drugs, dus ik snap wel waarom ze van Nederland hielden :p)! Het was echt een super leuke avond.

De volgende dag, vrijdag, wilde we 's avonds een film gaan kijken in Palisades Mall, maar er was geen leuke film dus zijn we maar gaan shoppen :D (weer zonder iets te kopen :( ). Alleen door alle trage Spanjaarden waren we een uur later aangekomen dan de bedoeling was (9 uur), en om half 10 gingen de winkels dicht. Het was dus echt de moeite waard. We waren ook nog iedereen kwijt dus toen we terug wilde met de taxi werd de rit wat duur. Maar we hadden wel een hele leuke taxi chauffeur uit Curacao :D! Niet te verstaan, maar wel heel grappig.

Zaterdag ben ik met een hele groep fransen (+ Lilli), naar Soho geweest. Eerst zijn we nog even naar Times Square gegaan, en toen wilde we van daaruit met de Subway naar Soho, maar we waren iets (lees: veel)te vroeg uitgestapt dus moesten we nog een heeel eind lopen. We liepen door de wijk Greenwich Village en dat was echt heel cool. Allemaal marktjes en gewoon een hele andere sfeer! Toen we eindelijk in Soho waren aangekomen waren we echt al helemaal dood, dus zijn we alleen nog even Broadway heen en weer gegaan (we zijn ook naar de Abercrombie & Fitch geweest hoor Douwe :D!). 's Avonds zijn we met zn allen bij de Griek gaan eten. Echt heel lekker!

Zondag was een luierdag.

Maandag was een schooldag.

Disdag ook.
Met als toevoeging dat ik smiddags naar de sportschool ben geweest. Goed he?! 's Avonds ging ik met Anneline op haar kamer een film kijken, en die was opgenomen in NY. Dus overal waar zij heen gingen ben ik nu ook geweest! Echt heel cool om te zien :D!

En toen was het woensdag, ook een schooldag. Ik ben vandaag al de hele dag echt verschikkelijk moe, en het was de saaiste lesdag ooit dus ik ga zo even een tukkie doen. Iedereen begint hier ook ziek te worden (pfeiffer heerst vertelde mn lerares), dus ik moet van mams vitamine C slikken en hopen dat ik niet ook ziek wordt :D (waarschijnlijk niet, maar toch).

xxxxxxxx




  • 19 Oktober 2011 - 20:03

    Nicole:

    Oeeeeh Jo SOHO is zoooo leuk!! Haha, ik was dus gewoon de goede halte uitgestapt, snap ik nog steeds niet. Maar die marktjes enzo, lijkt toch net Turkije ofzo? Echt heel bizar, leuk dat je daar ook hebt rond gelopen!! En die band, wauw. hahah nee, ik ga ze een x opzoeken, ben wel benieuwd. Schat, wat doe je toch veel, ik sta er verbaasd van. Fijn dat je het zo leuk hebt en volgens mij is die Lilli een heel leuk meisje! Trouwens, Judith, ook een duits meisje kon super goed Nederlands verstaan. Dus gewoon Nederlands gaan praten als je nog een x met al die duitse meisjes bent!! lol. ENNNN!!! Je moet echt met mijn Amerikanen chillen en sorryyyyyyyyyy, je MOET naar Setback!! Echt, een wereld gaat voor je open, wat een goede muziek, hippe tent en ongelofelijk leuke mensen. Ahum ahum, maar nee serieus, donderdagavond = Setback avond!! Ik blijf het posten totdat je erheen bent gegaan hahah vervelend ben ik he sorrryy. Ohja, nog een reactie op die wasmachines/drogers, aaarrrgh ja dat duurt lang hahha echt kut. Maarrr het verkleurd niet! Geweldige dingen toch. GENIET lieverd, er is al een maand voorbij, echt niet normaal he, time flies inderdaad!! En, goed je vitamientjes slikken!! hahah KUSSS

  • 19 Oktober 2011 - 20:53

    Sanne:

    Jaaaa je hebt geluisterd!! Goedzo haha (: het klinkt ook deze week weer helemaal super wat je allemaal hebt gedaan, het begint een beetje saai te worden om elke keer weer zo jaloers te worden als ik je stukjes lees haha! ;p echt, wat een leventje heb jij. Maaar over die ziektes daar allemaal: als je het waaaagt om gewoon dik 10 jaar (misschien zelfs wel langer!) waar ik bij ben nooit ziek te worden en dan nu, nu je aan de andere kant van de wereld zit, ineens wel, dan word ik boos hoor! Dan kunnen we het niet eens vieren zoals we op school al 6 jaar van plan waren! Dus, maar niet doen. Chick, geniet er weer van (doe je toch wel, ook als ik het niet zeg ;p) en snel weer skypeeeen! <3<3<3

  • 20 Oktober 2011 - 10:03

    Lianne:

    oeeh klinkt weer supertof allemaaal! Time flies inderdaad, dat je daar nu al 4 weken zit! voor je het weet zit je weer hier, dus geniet maar extra! nu maar hopen dat je niet ziek wordt, maar met jouw superieure immuumsysteem komt dat vast goed! en leuke foto's! wat goed trouwens dat je naar de sportschool bent gegaan, was zeker heeel saai zonder mij haha! en super knap van je dat je nogsteeds bijna niets hebt gekocht, zou ik niet kunnen haha!
    Tot op skype XXX

  • 21 Oktober 2011 - 10:36

    Douwe:

    Eindelijk, heb je wat kunnen zien in het half donker en met al die pafumluchten. Niet op de foto ? met zo'n gespierde jongen met bloot bovenlijf (toen wij er waren stonden er 2 fotomodellen een "mooie" jongen voor de girls en een mooi meisje voor de boys.
    Goed naar je moeder luisteren en je vitaminepillen slikken. Zijn daar heel goedkoop en van A tot Z hebben ze daar ook (CSV of Walgreens).
    Je maakt leuke dingen mee en als ik de foto's zie dan krijgen wij ook weer zin in NY. Groetjes van Marjon.
    PS wat betekent Soho ??

  • 21 Oktober 2011 - 16:01

    Sophie :

    Lekkert!

    Wat leuk weer om dit allemaal te lezen. Een groot leuk leven heb je daar (: ook al moet je af en toe ff een slapenden tussendoor, hè Jo haha.
    Ik ben nog steeds jaloers, helemaal nu ik dus momenteel helemaal niks meer heb, blehhhhh.
    Oh en binnenkort weer ff skypen natuurlijk! Morgen op m'n verjaardag gaat niet lukken denk ik, maar misschien zondagmiddag, voor jou ochtend dus. Naja en anders maandag, ik heb de tijd (;

    Geniet er nog van moppie, xxxx
    Oh trouwens, ik heb al miljoen keer op t punt gestaan te sporten, maar zonder jou kan ik t gewoon niet :(
    EN IK VIND T NIET LEUK DAT JE ER MORGEN NIET BENT :'(

  • 21 Oktober 2011 - 17:47

    Jolien Nienkemper:

    Douwe, we waren in een andere Abercrombie (niet die op 5th Avenue), en daar hebben ze niet van die modellen. Maar daar ga ik ook nog wel een keer heen hoor, ik was wel een keer langs gelopen maar toen stond er zoooo'n lange rij, dat we geen zin hadden om te wachten. En Soho is een deel van New York.

  • 24 Oktober 2011 - 16:12

    Marja:

    Leuke foto's; het blijft bijzonder allemaal. Blijf er bewust van genieten!!

    Doegies xxxM

  • 25 Oktober 2011 - 09:38

    Jeannette:

    He Jolien,
    Wat ziet het er allemaal gaaf uit. Ik wil ook!!! Geniet ervan, ik geniet van je verhalen.
    Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Tarrytown

New York!

.

Recente Reisverslagen:

25 Maart 2012

Home sweet home...

08 Maart 2012

Laatste dagen :(....

22 Februari 2012

Valentine, The Beach & President's Day

14 Februari 2012

A true New Yorker

30 Januari 2012

Niks, niks en dan BOSTON!
Jolien

Actief sinds 10 Sept. 2011
Verslag gelezen: 171
Totaal aantal bezoekers 33957

Voorgaande reizen:

15 Oktober 2018 - 31 Maart 2019

Zuid-Amerika

27 Oktober 2015 - 26 April 2016

Backpacken door Zuidoost-Azië

22 September 2011 - 18 Maart 2012

New York!

Landen bezocht: